Svansen´s Dancing Crew

Svansen´s Dancing Crew

mandag 6. august 2012

Bonso


Med min økende interesse for freestyle høsten 2011 kom også tanken om å anskaffe meg en "freestyle valp". Min 7 år gamle dansepartner hadde begynt å miste interessen og var blitt noe treg...  (I ettertid har jeg jo sett at det var jo JEG som var treg og uinspirerende!!!)

Rasen hadde jeg allerede sett meg ut, det måtte bli en Lagotto! Minnet veldig om Wheaten Terrieren, med sin nysgjerrighet, morsomme påfunn og ønsket om å være midt i alt som skjer. Men det var en viktig, avgjørende forskjell: Lagottoen er IKKE en Terrier... :-)

Etter å ha overbevist resten av familien om at vi "trang" en hund til....ringte jeg utvalgt oppdretter, og lykken var stor da det samme dag var født et stort kull! 2. juledag satte jeg meg på tog-fly-tog, ankom Mo i Rana rundt midnatt, ble hentet av oppdretter og to timer senere satt jeg på toget hjemover med Bonso på fanget :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar