Svansen´s Dancing Crew

Svansen´s Dancing Crew

søndag 19. april 2020

Motivasjonen på vei tilbake

Som sagt var det litt tungt før påske, men påsken ble jo bra, og det er deilig å kjenne at krefter og motivasjon er på vei tilbake igjen.

Nå åpnes det litt mer opp i hverdagen, og denne uken har jeg jobbet med å forberede kommende kurs. I morgen starter triksekurset, og her følger jeg anbefalingene med max antall på fem. Med kun tre deltagere og meg går det helt fint. Og med triksetrening er man jo ikke avhengig av de andre deltagerne, så her kan vi fint holde avstand. Jeg gleder meg veldig til å komme igang igjen, og triks er jo noe jeg brenner for, så dette blir bra 😊

I slutten av måneden starter valpekurset, og her blir det online teorikveld. Så får vi se hva anbefalingene sier innen den tid, og hvordan praksiskveldene blir gjennomført. Gledelig er det i hvert fall at jeg har fullt kurs. Overbooket med en faktisk, da jeg ikke rakk å stenge påmeldingene i tide... 😄 Et luksusproblem jeg nok skal klare å takle 😊

Og så er snøen så godt som borte og solen begynner å varme - noe som gjør det lettere å komme seg ut og trene igjen. Jeg har droppet innendørs trening den siste tiden på grunn av smittefaren, og det har vært litt begrenset med treningsmuligheter - men nå ser jeg lys i tunnellen 😅 Det begynner også å løsne når det gjelder det nye programmet vårt, og vi har hatt noen fine treningsøkter denne uken. Så nå begynner jeg å få trua - og gleder meg til å fortsette med å få den siste finpussen på plass.

Her et par filmsnutter fra en treningsøkt denne uken.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar