Svansen´s Dancing Crew

Svansen´s Dancing Crew

torsdag 18. mars 2021

Bella - Røde Kors Besøkshund

Da er jeg endelig i mål med noe jeg har tenkt på siden Bella var valp, nemlig å få henne godkjent som besøkshund 😍

Ettersom hun var for ung da jeg begynte å tenke på det, ble det lagt på is - og så kan man vel si at Freestylen kom litt i veien 😅😂

Jeg innså at jeg ikke hadde tid til å binde meg til faste besøk, så valget ble å utdanne meg til Røde Kors instruktør for aktiviteten, og bidra på den måten i stedet. Men sånn som situasjonen er nå, hvor konkurranser er lagt på is, og hvor mange samtidig har blitt ennå mer ensomme, tenkte jeg at tiden var inne. 

Så da får vi se hvordan vi kan bidra med å skape litt glede - forhåpentligvis med litt dans og noen triks 😉💕




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar