Svansen´s Dancing Crew

Svansen´s Dancing Crew

mandag 18. april 2016

Herlig dag - ferdig flyttet!

Det var en herlig dag i går :)

Den startet riktignok med gråvær og vondter i kroppen - ganske så sliten etter mange uker med flytting, sjauing og vasking. Men vi krummet nakken og gikk på den siste finpussen for å bli ferdige til overlevering på ettermiddagen. Det blir deilig å ha bare ett sted å forholde seg til, og resten av utpakking og styling har ingen hast. Nå skal våren nytes og jeg skal kose meg med å få ting i orden.

Samtidig som nøkler ble overlevert ny eier kom solen frem, og ga håp om varme og lysere tider. Det får man ta som et godt tegn :) Og jeg fikk en super treningsøkt med mine to håpefulle. Herlig vær og herlige hunder, kan det bli bedre?

De var superivrige og flinke begge to! Til og med Buster var "på" og trente triks med god kontakt og uten bånd. Etter et par økter med hver, satt jeg litt i solen og planla Bella's neste program. Tror det blir bra, jeg ;)

Nytt hus, ny vår, sol og glede :D



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar