Svansen´s Dancing Crew

Svansen´s Dancing Crew

onsdag 21. november 2018

Reptilhjernen slår til

Nå går det litt for fort mot lørdagens mesterskap - og i dag slo reptilhjernen til... Jeg hadde jo så mange planer for treningen - men har jeg fått fulgt planene mine? Nei!!! Hjelp! Hvor er vi? Hva kan vi? Hva skal jeg fokusere på de siste dagene? Hvordan kommer dette til å gå...

Så! Pust nå.... phuuu...

Forrige uke hadde vi flere gode treningsøkter og jeg følte vi var der vi skulle være. Litt småplukk her og der, men det skulle vi jobbe med. Og litt har vi fått jobbet med disse detaljene. Trent på, og forbedret, enkelte øvelser og overganger. Men all kjedetreningen til musikk har blitt litt borte.

Senhøsten med mørke og kulde kom og tok meg, og det er ikke så enkelt å finne steder hvor man kan trene til musikk. Hallen på klubben er kald og lite fristende, så det har blitt noen turer til Drammen Hundepark. Treningene der har vært fine - men jeg er redd det har blitt for få av de, og at jeg ikke har brukt tiden der slik som jeg egentlig hadde planlagt.

Vel, morgendagen er dedikert til trening - så da er det bare å krysse alt man har for at vi skal komme oss i mål med treningen og klare oss best mulig på lørdag 😊

Og Vigdis - husk å puste!!! 😉😀😅

Et par klipp fra en trening i oktober 😊



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar