Svansen´s Dancing Crew

Svansen´s Dancing Crew

tirsdag 15. september 2020

Hva skjer 'a?

Ja nå har det vært stille fra denne kanten, og du tror kanskje at jeg bare sitter her og later meg...? 😉 Men nei, det har bare vært full fart siden ferien 😄

Jeg koser meg med fullbookede kurs på hundeskolen, samt trening av min egen firbente 😍

Det er utrolig moro med masse etterspørsel etter valpekurs, og å klare å fylle tre kurs nå på tidlig høst. Planen var opprinnelig kun ett kurs i høst, men jeg forsto raskt at den planen måtte endres. Så nå kjører jeg to parallelle valpekurs, og neste kurs starter så snart disse to er ferdige i oktober. Samtidig kjører jeg et fullt unghundkurs, så tre kvelder i uken går altså til kurs for tiden, og i tillegg har jeg en som tar valpekurset som privatist. Og snart er det helgekurs i triks og aktivisering som skal gå i Drammen Hundepark i oktober. Tjoho! Jeg elsker jobben min! 💓

I går kveld var det nydelig temperatur,
og vi kunne sitte ute og kose oss litt etter kurset <3 

Når det gjelder egen trening er vi endelig ordentlig igang igjen etter sommeren. Jeg har vinglet litt fram og tilbake angående det nye programmet som vi ikke lyktes så godt med i sommer, og vært litt usikker på hvordan jeg skal gjøre det framover. Nå er vi godt i gang med å detaljtrene, og jobber med å få til hver enkelt øvelse bedre, før vi setter de inn i kjeder igjen. Det var såpass mye som ikke funket at jeg har måttet gå en del tilbake i treningen. Samtidig trener vi på nye øvelser, som skal erstatte noen av de jeg hadde med da vi startet med programmet. Planen nå er å få opp vanskelighetsgraden et hakk. Så nok å gjøre 😂

Noe av det vi jobber med nå.


Sist helg var vi på ny tur med bobilen, og denne gangen til fjells og en flott helg på Haglebu. Herlig å kunne variere hvor "hytta" skal ligge 😁 

Bella storkoser seg på tur på fjellet og i bobilen


Ettersom det ikke har blitt noen mesterskap eller landslagssamlinger i år, har jeg som jeg har fortalt før mistet litt motivasjon. Det har jo heller ikke vært kurs eller andre treningssamlinger, og man surrer litt på for seg selv. Som et ledd i å få opp motivasjonen og få litt hjelp fra nye øyne, er vi igang med privat coaching fra fantastiske Pernilla Pöykiöniemi 😊 Det er veldig godt med noen nye innspill og tilbakemeldinger på det man driver med.

Mer info om Pernilla finner du her: https://www.ppcs.se/startsida/hundtraning/

Tjo og hei! Belønning er viktig!


Det som er mest spennende fremover nå er trening mot NM som er om fem uker... 
hva skjer der tro... 
Følg med, følg med 😀😏😄



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar