Svansen´s Dancing Crew

Svansen´s Dancing Crew

lørdag 26. desember 2020

Oppsummering 2020 og planer for 2021

Så er det igjen tid for oppsummering, og denne gangen for annerledesåret 2020.

Planene for 2020 var ikke mange, de gikk kort og godt ut på å satse for fullt på freestylen. Vi var tatt ut til landslaget for andre år på rad, og jeg gledet meg til VM i Frankrike i juni og Nordisk i Oslo i november. Men så kom mars måned...


Planer for 2021

Jeg har dessverre liten tro på at verden er tilbake til normalen innen det planlagte VM'et til sommeren, så vårt mål dette året blir å få det nye programmet klart for NM og Nordisk til høsten. Vi skal nå bruke litt tid på å få det så godt som mulig før vi tar det inn i konkurranseringen igjen.

I mellomtiden er planen å konkurrere i HTM igjen. Bella har mellomtittel HTM1 og opprykk til klasse 2, så vi jobber nå mot å bli klare for å starte i klasse 2. Dette får være årets mål i HTM 😁

Jeg håper at vi etter hvert kan reise til Sverige igjen, slik at vi får litt mer konkurransetrening - for det skorter det naturlig nok en del på i disse tider.

RallyLydigheten er lagt på is, og blir nok liggende litt der. Men dette skal helt klart taes opp igjen en eller annen gang. Min plan om å bli godkjent instruktør i Norsk Rallylydighetsklubb har dessverre gått i vasken, da kriteriene ble drastisk endret i år. Blant annet så teller ikke avholdte kurstimer i egen hundeskole lenger, og det er uaktuelt for meg å holde kurs i en hundeklubb for å oppnå dette. 

Svansen Hundeskole har hatt et veldig godt år i 2020, med fulle kurs og ekstra oppsatte kurs for å dekke etterspørselen. Jeg gleder meg til nye kurs i 2021, og vårens kurskalender er klar.

Den største endringen i 2021 blir en ny liten lagottofrøken i livet 💕 I slutten av januar flytter det inn et lite sjarmtroll som skal snu vår nå rolige tilværelse på hodet. Jeg gleder meg stort til å ha to hunder å trene igjen 💖


Vi krysser alt vi har av armer, bein og poter for et godt 2021 for oss alle 💞




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar