Svansen´s Dancing Crew

Svansen´s Dancing Crew

tirsdag 3. mai 2022

Lissie - Nyttårs Challenge

Denne våren har vi virkelig kommet i treningsmodus igjen - og det er såååå gøy! 

Jeg må innrømme at det har vært litt tungt med alle motbakkene Bella og jeg har hatt i freestyleprogrammet vårt. Da programmet endelig var ferdig koreografert, og vi skulle begynne på finpussingen til Nordisk og VM, klussa vi det bare helt til. Nordisk ble avlyst, så jeg slapp å bekymre meg for det... Men det var veldig surt å ikke tørre å søke landslagsplass for VM, et VM jeg hadde sett fram til siden 2019. 

Men nå går alt så meget bedre, og som jeg skrev om i forrige innlegg er nå nytt program for Bella så godt som ferdig, og vi koser oss med trening igjen 😍

Et viktig bidrag til å øke motivasjonen denne vinteren og våren har vært den Nyttårs Challengen som Lissie har vært med på, og som jeg har nevnt i tidligere innlegg. Denne Challengen ble arrangert av Hundeglede Hundeskole, via en lukket FB gruppe. I løpet av årets tre første måneder skulle 30 valgfrie oppgaver (av 35 mulige) løses, filmes og godkjennes. Det var et helt supert opplegg, og veldig koselig med masse fine tilbakemeldinger fra Ida som driver Hundeglede Hundeskole. Vi hadde det kjempegøy og koste oss masse, både med å finne kreative løsninger som passet for Lissie, trene og utføre.

Veldig stolt av snuppa som fulgte meg på alle disse rare påfunnene, og som kunne motta fin rosett i posten, som bevis på at hun hadde klart utfordringene.


Her er et lite utvalg av våre løsninger på oppgavene. Som dere ser, masse morsomt, og utrolig varierende oppgaver 😍















Tusen takk for en super Challenge! 💕





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar