Svansen´s Dancing Crew

Svansen´s Dancing Crew

onsdag 14. august 2024

Trening på ferie og travel første uke hjemme

Da er vi vel hjemme etter en fantastisk fem ukers ferie rundt omkring i Europa, hovedsaklig i Frankrike. Bobiltur kan virkelig anbefales, og er en helt topp ferieform også for de firbente. De stortrives med å være tett på oss 24/7, og tar alle nye opplevelser på strake poter 💖 Og så er jo sånne turer fantastisk miljøtrening da, og det skal man ikke kimse av 😊

Trening blir det så som så med på ferie, men i år har vi faktisk fått til noen ok økter. Noen ganger med tilskuere tett på, og andre ganger på avstand. Og vi har fått både applaus og heiarop 😆 Men det blir jo ikke som å trene på egenhånd, med god plass og mulighet for å spille musikk. Men vi har i hvert fall fått trent litt innimellom, både på øvelser til programmene og også litt dogparkour rundt omkring.

Starten av nytt program
En hel park nesten for oss selv - det måtte utnyttes 😊
Dogparkour - stå på og virre rundt
Krysse labber
Trener hun på å krysse labber, sånn helt av seg selv...? 😍
Vingård og god plass 😊
Bella sin avslutning
Slalom og rundt
Vi underholder gjestene på restauranten 😅
Tittei
Dogparkour - på og tittel
Dogparkour - på
Vi underholder utenfor campingens resepsjon 😁
Posering på alle slags rare ting
Rygging opp trappene på
Cathedrale Notre-Dame-du-Puy

Vi kom hjem på torsdag kveld, og allerede denne fredagen går turen til Sverige og konkurranser i Karlstad. Jeg vet ikke helt hva jeg tenkte på da jeg meldte oss på konkurranser helgen etter ferien... 😅 Men nå er det bare å hoppe i det, og jeg gleder meg til tur.

Begge jentene har ganske nye program. Bella sitt har vi testet i konkurranseringen, men det er nok å ta tak i. Lisse har et helt nytt program, som jeg nå har forenklet litt, slik at vi forhåpentligvis skal klare å vise fram noe. Vi får ha fokus på å ha det gøy, og så får jeg bryte om det skulle bli behov for det. 

Men vi har i hvert fall fått til flere bra økter denne uka, så vi skal være så godt forberedt som mulig når lørdagen kommer. Det er dobbeltkonkurranse, så det blir fire ganger i ringen i løpet av dagen for meg. Jeg håper bare at jeg klarer å huske programmene, og at jeg ikke tuller det til. I dag skal vi trene litt detaljer, og så skal jeg pugge og pugge program, og gå de for meg selv. I morgen blir det å komme seg i hallen på hundeklubben, og kjøre gjennom programmene til musikk og med kostyme på. Så får vi krysse fingrene for at vi er sånn nogenlunde der vi bør være.

Det som blir ekstra spennende er at Lissie skal debutere i klasse 2 😱 Det hadde nok vært lurt å gå i klasse 1 disse konkurransene også, men da hadde jeg måttet kutte musikken, da de har annen musikklengde i Sverige enn i Norge. Det blir bare mye ekstra jobb å gjøre om programmet nå, så "nu kjør vi" 😆

Vi skal kose oss på tur sammen med Ingebjørg, Rito og Tinki - og så skal vi ha det gøy i ringen 💖

Nye rekvisitter har også blitt fikset denne uka.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar