Svansen´s Dancing Crew

Svansen´s Dancing Crew

søndag 26. april 2015

Svansen Hundeskole

Ja, så er det endelig en realitet! Jeg har startet egen hundeskole! :) Avgjørelsen ble tatt allerede i høst, og planen var å starte opp i mars, men ting tar tid og alt går ikke alltid etter planen.

Men nå er endelig første kurs satt opp i kalenderen og publisert - så får vi bare håpe at det er noen som finner oss og har lyst til å gå valpekurs hos Svansen Hundeskole :)

Jeg gleder meg veldig til endelig å komme igang, og koser meg om dagen med å legge planer og lage presentasjon for teorikvelden. Det er veldig moro å kunne plukke det beste fra kurs jeg har deltatt på selv, kurs jeg har vært hjelpeinstruktør på, diverse seminarer og ting jeg har lest på nettet, og sette det sammen til mitt helt egne opplegg. Målet er glade hunder som svinger på svansen og ønsker å jobbe sammen med eieren ;) Dette positive samspillet er jo grunnlag for all videre trening. Det skal være gøy å trene hund, og noen "unyttige" øvelser kommer nok også til å dukke opp, sammen med de obligatoriske hverdagslydighetsøvelsen som sitt, innkalling og gå pent i bånd.

Velkommen til å ta en titt på hjemmesiden :)

Svansen.no


2 kommentarer:

  1. Dette blir veldig bra Vigdis. Lykke til :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Tor! Det er godt å endelig være i gang! Gleder meg til oppstart av første kurs :D

      Slett