Svansen´s Dancing Crew

Svansen´s Dancing Crew

tirsdag 3. mai 2022

My Fair Lady

Endelig er nytt program til Bella så godt som ferdig! Det gikk litt tid til å sette sammen musikk og story, og lage en grovplan. Men da dette var i boks, gikk det egentlig veldig greit å lage koreografien. Det aller meste er på plass nå, jeg mangler bare en liten øvelse eller to i et rolig parti. 

Klok av skade, lager jeg denne gangen en enklere koreografi, slik at det blir lettere for oss å klare å gjennomføre det på en ok måte. De fleste øvelsene var allerede på plass, men litt småtteri har vi av nye ting også. Fordelen med å være i klasse 3 er at man jo har en del øvelser å ta av, så man kan plukke passende øvelser fra lista. 

Så hva blir det av krumspring denne gang? Jeg holder meg til gammel musikk, og ønsker velkommen til "My Fair Lady" i Bella og Vigdis stil 😄

Mangler litt passende bekledning...

En liten sneak peek 😉


Nå blir det full fart i treninga fremover, for å få alt til å gå så lett og sømløst som mulig. Og så gleder jeg meg veldig til å stille i konkurransen i Fredrikstad i slutten av måneden med dette nye programmet. 

Det er helt herlig å endelig se litt lys i enden av tunnelen, og skikkelig kose seg med trening igjen 💖





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar