Svansen´s Dancing Crew

Svansen´s Dancing Crew

mandag 23. juli 2012

Litt historikk

Jeg har alltid ønsket meg hund, og mine foreldre var nok rimelig lei sangen "Jeg vil ha en liten hund". Men det hjalp ikke alt jeg tryglet og ba, noen hund det fikk jeg ikke. Men så fikk jeg min første jobb ved siden av skolen, og for første lønning ble det hund! En nydelig liten Schäfer jente som fikk navnet Lady. Det var stor stas for hele familien, men bare så synd jeg fikk så få år sammen med henne. Jeg flyttet etter noen år til Oslo for studier og jobb, og det ble mine foreldre som fikk hovedansvaret. Hun ble bare syv år, og er fremdeles min store dårlige samvittighet.

Så ble det jobb, barn og husbygging og årene gikk. Samtidig fikk jeg påvist allergi for bl.a. hund, og jeg trodde løpet var kjørt - helt til jeg hørte om den allergivennlige rasen Irish Softcoated Wheaten Terrier. Til alt hell fallt jeg helt for denne rasen både når det gjaldt gemytt og utseende, og da barna var store nok kom vår herlige Buster i hus. En morsom fyr som elsker å være med på det som skjer - men oj så sta. Ok, ja jeg vet han er en terrier....! :-) Buster og jeg har hatt en kronglete vei for å komme dit vi er i dag, men det får jeg skrive om i et eget innlegg.

2 kommentarer:

  1. Kommer til å savne å se de gutta her hver dag! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det blir nok ekstra stas når du kommer hjem i helgene :-)

      Slett