Svansen´s Dancing Crew

Svansen´s Dancing Crew

lørdag 30. mai 2015

Stevnedag og bilhavari

Er det ikke det ene så er det i hvert fall det andre...

Nå som jeg var så godt i siget og skikkelig motivert etter forrige helgs konkurranse. Gledet meg veldig til en fin stevnedag i Bø i dag, selv om ikke værvarslet var av de beste...


Men hva gjør vel litt regnvær? Håndklær og tørre skift ble pakket og avsted dro vi.

Bilen har vært ut og inn av verksted en periode, og ble hentet i går kveld, fikset og EU godkjent. Herlig å endelig kunne reise dit man vil uten å måtte planlegge en masse! 

Men hvor lenge var Eva i paradis...?
Til ca midt oppå Meheia...
I hvert fall godt å ha en snill mann
med tørr og varm bil... ;)

Heldigvis kom både mann og Viking ganske fort. Ikke særlig moro å stå sånn i veikanten på en trafikkert vei i pøs regnvær og med to hunder i bilen. Men jeg kom meg hjem, og Touranen kom seg tilbake til verkstedet.

Så får vi bare se frem mot neste stevne som er om fjorten dager.

Dagen i dag skal gripes på best mulig måte i et tørt og varmt hjem med hunde- og freestylerelaterte aktiviteter. Jeg er jo som sagt i siget nå, og nytt program til Buster, samt Bella's første er under planlegging :)

Lykke til til alle som kom seg i ringen i dag! Håper dagen ble fin :) Vi sees snart igjen :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar