Svansen´s Dancing Crew

Svansen´s Dancing Crew

torsdag 5. januar 2017

Nytt navn - utvidet blogg

Det har ligget i bakhodet lenge nå, å gi blogget et nytt, oppdatert navn. Og når vi nå går inn i et nytt, spennende hundeår er det kanskje på sin plass å få gjort noe med det.

Bloggen startet med mine to dansegutter, Buster og Bonso og fikk naturlig nok navnet "Dansegutta Buster og Bonso". Ikke så veldig originalt, men ganske beskrivende. Så ble Bonso borte og Bella kom inn. Bonso er jo så godt representert i bloggen, og jeg klarte ikke å "fjerne ham" med en gang. Så da la jeg til "lillesøster Bella". Nå som Buster er blitt pensjonert, er det naturlig nok mest Bella det handler om. 



Bloggen ble opprinnelig etablert som en slags "dagbok" for meg selv, for å loggføre vår vei fram mot konkurranseringen. Og den veien har vært lang, men nå er vi i hvert fall framme i ringen.

Men det er jo ikke bare dans i min hundeverden. Svansen Hundeskole har også blitt en stor del av min hverdag. Jeg håper jeg klarer å gjøre den litt mer "matnyttig" og skrive om litt andre ting i tillegg til mine egne opplevelser. Kanskje vinkle den litt inn mot treningstips etc. 

Så hva kaller man da kalle denne bloggen... 

En blanding av Svansen Hundeskole og dansende hunder...

Det må bli "Svansen's Dancing Crew"

Jeg døper deg herved... 😊


2 kommentarer:

  1. Det var eit treffande og bra navn på din blogg!
    Vi følger deg og Bella videre i freestyleringen :-)

    SvarSlett