Svansen´s Dancing Crew

Svansen´s Dancing Crew

fredag 27. januar 2017

Panikken kommer krypende...

En uke og to dager til dobbeltstevne i Sverige - og vi har hatt en helt håpløs treningsøkt i dag :(

Plutselig nekter hun å gå mellom bena mine igjen. Dette har av og til vært et problem, spesielt i konkurranseringen, men vi har jobbet mye med det og i det siste har det overhode ikke vært noe problem. Den kjeden av øvelser hvor hun skal gjøre dette er en av de som har hatt best flyt og fungert veldig bra. Og i tillegg til dette problemet begynte hun plutselig å rulle når hun løper "ut" - slik som hun skulle gjøre i Summer Holiday programmet, hvor hun skal rulle på strandmadrassen. Da vi startet på nytt program - hvor hun skal løpe ut og rundt juletreet - adopterte hun rullen inn i det nye programmet. Men det fikk vi raskt trent bort og har ikke hatt problemer siden. Men i dag altså, så begynte hun å rulle igjen. Kan selvfølgelig flette det inn i programmet, men det passer liksom ikke helt inn.

Så nå har jeg fått mye å tenke på... Hva skjedde egentlig i dag? En ting som er helt klinkende klart er at dette ene og alene er min egen feil. Er det konkurransenervene som begynner å melde seg, slik at jeg blir mer alvorlig og stiller for store krav? Blir jeg for opptatt av detaljene og av å følge med musikken, slik at kommandoer etc blir for utydelig? Eller var det at jeg i dag brukte langbuksa og skoene jeg skal bruke i konkurransen, isteden for treningsbukse og joggesko...

Jammen godt det er noen dager igjen og flere muligheter til å rette opp litt. Vi får satse på at vi bare hadde en dårlig dag og at neste treningsøkt blir bedre. Så får jeg bruke helgen til å analysere og lage meg en skikkelig treningsplan for kommende uke.

Og så får det briste eller bære...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar