Svansen´s Dancing Crew

Svansen´s Dancing Crew

torsdag 16. februar 2017

Satt ut av sykdom

Denne uka har det bare vært å avskrive, og den går inn i historien uten noe som helst av utførte oppgaver så langt 😒 Så takk til gemalen som var så snill å dele sin forkjølelse med meg... 😝

Jeg prøvde å ta knekken på "dævelskapen" ved å pleie meg selv og ta det med ro i begynnelsen av uka, men neida, det skulle ikke være så enkelt. Feber, hoste og tette bihuler. Det går jo over etter hvert, men jeg har ikke tid til dette!

For første gang har jeg måttet avlyse en kurskveld, som vi får ta igjen siden. Masse papirarbeid er satt på vent - og nå sitter jeg på torsdag med en halvklipt hund som skal stilles på NKK utstilling på søndag...

Jeg krysser fingre og tær, og satser på et par dager med stigende form, slik at vi i hvert fall kan komme oss til Bø til helgen.

Det eneste positive er at jeg nå har fått sett snakkisen Kjendis Farmen...  😁
Fint med maraton på TV2Sumo når sola skinner på nysnøen ute og du aller helst ville vært ute på tur...

Ha en fortsatt fin uke! 😊

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar