Svansen´s Dancing Crew

Svansen´s Dancing Crew

lørdag 22. juni 2019

Juhuu!!! Vi er på landslaget!

30. mai tikket det inn en mail fra Norsk Freestyleforening... "Kjære utøver. Jeg kan med glede fortelle deg at du...

Jeg brukte ikke så mange sekunders betenkningstid før jeg med skrekkblandet fryd takket ja 😁 Hvem har ikke drømt om en sånn mail liksom... 😏 Vel, det har vel ikke vært noen langvarig drøm for mitt vedkommende, da jeg aldri har vært sportsinteressert...men hundesport er jo noe annet. Og hvem skulle tro at man i en alder av 60 år skal få lov til å representere landet i et VM? Det var jo bare å hoppe i det og gripe muligheten når den først var der.

Ting har gått veldig fort siden vi debuterte i klasse 3 i november. Deltagelse i NM, tre svenske cert og ett norsk - altså både norsk og svensk championat på plass allerede i april. Da vi startet i klasse tre hadde jeg et langsiktig mål om å kanskje kunne kvalifisere oss til Nordisk, som egentlig skulle vært her i Norge. Det tenkte jeg kunne være en grei og trygg debut i mesterskapsringen. Nå ble Nordisk flyttet til Stockholm og skal arrangeres i desember - så da debuterer vi altså i VM i Tyskland i november i stedet... Føler meg litt gal innimellom...


Jeg reiser sammen med to meget dyktige og erfarne damer, her snakker vi om sølv i VM, deltagelse i Norske Talenter, Svenske Talang og mye mer. Gleder meg til å reise på tur med dere, det er en ære 😘

Så nå er det bare å legge ordentlige treningsplaner for tiden fremover. Heldigvis har jeg et program som fungerer, men noen små endringer skal på plass og detaljer skal finpusses. Og den nye starten skal øves inn og godkjennes av frøken Bella... 😂

Vi skal gjøre vårt beste og forhåpentligvis vise at også lagottoer kan... 😄
Og vi skal ha det gøy og nyte opplevelsen! 😍


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar