Svansen´s Dancing Crew

Svansen´s Dancing Crew

fredag 22. januar 2021

Lissie skal hjem

I morgen bærer det av sted for å hente hjem vårt nye familiemedlem, Lissie 💖 

Bella passer på hentebagen 💖

Ja, nå har hun endelig fått navn 💖 Jeg hadde Lissie høyt opp på lista mi helt fra starten, men vi var innom mange navn før jeg lanserte dette forslaget for soussjefen 😁 Det er ikke enkelt å finne akkurat DET navnet, og mannen er litt opptatt av at det ikke er alle navn han vil stå på trappa og rope...😅 

Den siste tiden har jeg ryddet i masse hundeutstyr, og fått kastet en del som har sett sine beste dager. Og mye kan fremdeles brukes 😁 Burene er på plass igjen, og Bella vet ikke helt hva hun synes om det... 

De første nettene blir det bur i nærheten av meg, og jeg har rigget meg til på TV-stua for meg og den lille - her er det både mulighet for å sove på armen, og for seg selv i buret. Vi får se hvordan Bella takler situasjonen før vi flytter inn på soverommet. I mellomtiden får Bella låne min seng 😍

Klart for hjemkomst 😊

Etter hvert blir det å flytte inn i det store buret som står i gangen utenfor soverommet. Dette blir også base når vi etter hvert skal trene på å være alene hjemme, samt et fristed hvor hun kan trekke seg tilbake i sin egen lille hule 😊



Nå er det bare en god natts søvn før vi starter på den lange turen til Nordfjordeid. Denne gangen blir det vanlig bil, og hotellovernatting når vi kommer fram. Og tidlig lørdag morgen er det endelig henting 😍, og en lang biltur hjemover...

Vi får håpe det blir greie kjøreforhold og at vi ikke møter på "Frank" underveis 😅 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar