Svansen´s Dancing Crew

Svansen´s Dancing Crew

søndag 31. januar 2021

Filmer fra de første dagene

Det har blitt ganske mange filmsnutter denne første uken, men det er ikke alt som er like bra. Men koselig å ha uansett da.

Jeg hadde så store planer om at jeg skulle filme den første innlæringen av de første øvelsene denne gangen. Men det er neimen ikke enkelt. For det første skal man passe på når valpen er i modus til litt trening, så må man ha kameraet tilgjengelig og så skal man få plassert seg riktig i forhold til kameraet, man må ha godbiter klare og passe på at den store hunden ikke står i veien - og ikke minst passe på hvor valpen er... 😅😂💕 Så det blir som det blir...

Jeg lærer vel etter hvert, slik at jeg kan lage noen instruksjonsvideoer til Svansen når vi starter for fullt med trening.

Inntil videre, her er litt småplukk av den første tiden:


Lissie begynner å bli husvarm, og Bella lurer på hva det er vi har fått i hus...

Flink til å leke med seg selv, og til å slappe av i senga si 💖


Innkalling med apport... 😉😁 



Jentene begynner å bli kjent med hverandre, og har prøvd seg litt på å leke sammen. Det må sies at Bella sjelden leker med andre hunder, da hun er mer interessert i de tobeinte. Og hun vokste jo opp med en gammel grinebiter av en storebror, så hun fikk aldri noen respons på lekeinvitasjon hos han. Jeg synes derfor hun er kjempeflink 💖



Ut på tur for første gang. Det er fryktelig kaldt for tiden, så det begrenser seg dessverre hvor mye vi får vært ute. Men vi skal ta det igjen når gradestokken kryper oppover.


Som sagt, ikke lett å filme valp i trening... 😂😂😂


Beriket miljø, som jeg skrev om i forrige innlegg.


Lissie har oppdaget en ny venn på soverommet 😂


Den første skogsturen 😍 Og endelig er løpetiden til Bella over 😅


En pelshund må lære seg til å være på trimmebord. Dette er første tur på bordet, og jeg tester bare litt forskjellig håndtering, og første tilnærming til haketarget. Planen er å sette meg litt mer inn i hvordan jeg kan lære inn og bruke denne metoden.



I dag er det ny dag og nye muligheter, og sikkert noe mer nytt og spennende for en liten valp 💖




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar