Svansen´s Dancing Crew

Svansen´s Dancing Crew

fredag 7. juni 2024

Vi har noe på gang

Endelig begynner Lissie sitt klasse 2 program å ta form 😍 Jeg har tatt med meg de gode innspillene fra Frida og snekret sammen et første utkast, og i dag har vi testet litt av det til musikk. Og jeg tror jammen vi er inne på noe 😁 Vi testet noen forskjellige variasjoner, og det er så utrolig morsomt hvor fort Lissie tar det. Hun har en sånn fin ro, og gjør virkelig så godt hun kan for å få det til 😍 Lille snuppa 💖

Med Bella er det nå fokus på at hun ikke skal stresse seg opp, og å jobbe med ro. Ingen enkel oppgave, men jeg er veldig fornøyd med dagens trening 😊 Stikkord: pause når alt går i ball, omvendt lokking, pusting og å bli i øvelsene. Jeg må passe på at hun får noen ro-øvelser underveis i programmet, så hun kan hente seg litt inn igjen hvis det blir litt mye. Det er allerede lagt inn disse pausene i programmet, men de gangene vi har testet programmet i konkurranse har vi vært på etterskudd, og derfor ikke fått tid til denne roen. Men jeg har god tro på at når alt sitter som det skal, vil vi også få tid til å puste litt innimellom.

Nå blir det å få trent så mye som mulig før ferien, og selvfølgelig også underveis på turen. Mannen lurer av og til på om han skal sette fram hatten, når vi trener og underholder på campingplassene... 😜 Så får vi se da, om det blir noen lommepenger... 😂

Dessverre får vi ikke med oss stevnene i Vestby, og heller ikke på Lillehammer 😔 Så nå har jeg meldt oss på konkurranse i Karlstad i Sverige i august. Dette får bli vårt mål for å ha ferdige program. Og ettersom de har andre tidsrammer for de forskjellige klassene i Sverige, ble jeg nødt til å melde Lissie på i klasse 2, for det vil bli bare tull å prøve å kutte ned programmet. Så da er det ingen vei tilbake, men det er like greit 😊 Nå må vi få litt press på oss, og ikke bare safe rundt i klasse 1. 

Med nye program følger det også nye rekvisitter, og lykkelige meg fant tilfeldigvis en superfin vindmølle da jeg var på handletur her om dagen. Den sto der og ropte på meg, og måtte jo være med hjem 😁 Jeg hadde også bestilt en kjempefin fargerik fjærboa, som jeg dessverre ikke kan bruke... For det er vel ikke innafor at rekvisittene "røyter" fargerike små fjær som forstyrrelser til konkurrentene...? 😜😅😂 Så da blir det å tenke en annen løsning.

Denne hadde nok vært i overkant spennende, uansett ;)


En liten snutt av Bella sitt program 😊
 Jeg er så glad for at jeg er så god til å filme.... 

En liten snutt av Lissie sitt program 😊






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar