Svansen´s Dancing Crew

Svansen´s Dancing Crew

onsdag 5. mars 2014

Treningsfilm februar 2014


Endelig begynner det å funke å trene begge to samtidig hjemme. Det gjør det så mye enklere hvis vi kan ta noen treningsøkter innomhus, særlig på kalde, våte dager ;) 
Noen ganger trener jeg de sammen, mens andre ganger trenes en av gangen mens den andre må ligge i ro. Bonso ligger fint i ro, bare det kommer en belønning i ny og ne. Buster bråker litt innimellom, så jeg må passe på å belønne når han er stille. Det går ganske greit når det trenes enkle øvelser, men hvis jeg setter på musikken og prøver å jobbe litt mer intensivt med Bonso blir det bråk, for det er fryyyyktelig urettferdig…! ;)

Her er litt av det vi driver med. Holder meg så langt til enkle øvelser, så jeg kan få fulgt med og belønnet den som ligger på vent også.

Ikke særlig til kvalitet på filmen, men men...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar