Svansen´s Dancing Crew

Svansen´s Dancing Crew

fredag 27. mai 2016

Av og til blir det blått

Forrige helg var det ny konkurranse og nye muligheter. Stedet var Fredrikstad, med sine supre arrangører :)

Etter kurset i pinsen, 17. mai og påfølgende kort uke - ble det ingen seriøs trening på oss i forkant av konkurransen. I tillegg var hodet mitt fullt av nye program, så det var litt vanskelig å ta fram det gamle ABBA programmet igjen - men det var bare å la det stå til.

Vi gjorde oss klare og entret ringen med hodet hevet og mot i brystet - men så ble det kluss med musikken...! Dette kan jo av og til skje, men jeg har vært forskånet for dette og visste ikke hvordan jeg skulle gripe det an. Fikk beskjed om at jeg kunne gå ut av ringen og inn igjen hvis jeg ville. Jeg gikk ut - men det ble en tafatt ny oppvarming, uten tilgjengelig belønning :( Så vi entrer ringen igjen ganske kjapt - og så klarer jeg å starte musikken før vi egentlig er klare...!! Jadda... mye læring i dette i hvert fall :)

Starten gikk ganske greit, men fokuset ble fort borte både hos meg og Bella. Og når jeg detter ut og ikke klarer å gi Bella beskjedene hun trenger, er det jo ikke rart at hun faller ut også. Og hun ble nok litt usikker på hva som skjedde, i og med det tok så lang tid før vi kom i gang. Lurte nok fælt på hva mor egentlig drev med ;)



Så det ble blått denne gangen (andrepremie), og det er helt greit. Uansett ble vi nummer to av fire startende, og vi fikk med oss en av de flotte rosettene hjem.
Dommerne: Carola Brusevold, Ellen Christensen og Anniken Jensen

Bella lurer på hvorfor Ellen-Elisabeth har fått to sløyfer...
Eller ønsker hun seg gullrosetten? ;)
Og som alltid - en super dag med supre folk! Takk til arrangør, dommere, medkonkurrenter og publikum :)

Takk til Mari Nagel-Røkholt og Sidsel Andresen for fine bilder, og Hanne Bache-Mathiesen Henriksen for film!



Vi kommer sterkere tilbake en annen gang :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar