Svansen´s Dancing Crew

Svansen´s Dancing Crew

tirsdag 30. januar 2018

Sesongstart med laber oppladning

Til helgen er det sesongstart med Kreativ Lydighets stevne i Gøteborg. To doble konkurranser, to ganger Freestyle på lørdag og to ganger HTM på søndag. En helg jeg har gledet meg til siden vi deltok i freestyle i fjor. I år skulle vi skikkelig kaste oss ut i det, og jeg meldte oss like godt på i alle fire konkurransene, Freestyle klasse 2 og Heelwork to Music klasse 1.

Året startet bra, med fokus på å repetere og trene øvelser og kjeder, samt flikke litt på programmene. Vi har hatt noen fine treningssamlinger og fått mye god hjelp til blant annet ringtrening og startrutiner. Og ikke minst fikk jeg masse god hjelp på kurset med Anna Larsson. Så planene for den siste uken før konkurransen var lagt. Men det jeg ikke hadde tatt med i planene var å bli liggende rett ut i helgen med feber og forkjølelse. Så nå har vi startet uken litt på hælen, og jeg er usikker på hvor mye vi får trent før vi reiser.

Noen endringer må gjøres, blant annet må jeg kutte ut en ny kjede som var under innlæring og heller gå tilbake til det opprinnelige programmet. Planen denne uken var å trene masse til musikk, men det tror jeg nok det blir lite av. Tror ikke forkjølelsen vil sette pris på trening i kald hall.

Så da blir den nye planen å trene enkle kjeder hjemme i stua, pluss at jeg får jobbe mye med meg selv og pugge programmene til musikk, slik at de sitter i ryggmargen til helgen.

Og så er planen også å bli kvitt forkjølelsen så fort som fy - og så skal vi ha det gøy til helgen 😊

Gøteborgsrocken - here we come!

Stevnene i Sverige er litt større enn her i Norge...
Enn så lenge... ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar