Svansen´s Dancing Crew

Svansen´s Dancing Crew

søndag 23. juni 2019

Oppvisning for Cairn terrier klubben

For en stund siden dukket det opp en forespørsel om noen kunne tenke seg å holde en oppvisning for Cairn terrier klubben i pinsen. Ettersom min bedre halvdel skulle være bortreist på jobb denne helgen, tenkte jeg det var greit å ha noe å fylle dagene med. Samtidig er det jo veldig hyggelig å få vise frem den flotte sporten vår 😊

Pinsehelgen ble tilbragt på campingen i Stavern, med dagstur til Svelvik og Homannsberget camping, hvor Cairn terrier treffet foregikk. Jeg hadde med meg en venninne og hadde sett for meg en fin sommerutflukt med rusleturer og isspising, men dagen var grå og regnfull. Det ble kun en liten luftetur i Svelvik, så vi ankom treffet i god tid. Heldigvis var det da oppholdsvær og vi fikk lov til å starte med det samme, mens det fremdeles var opphold.

På tur i Svelvik i regndress - så ikke frisyren ble ødelagt... 😉

Vi kjørte først Mary Poppins programmet, før jeg snakket litt om Kreativ Lydighet. Det var stor interesse rundt dette, så jeg håper at noen melder seg på kurs og treninger og blir med inn i denne hyggelige sporten. Vi avsluttet med å improvisere litt til sommermusikken vår, Summer Holiday med Cliff Richard. Ettersom det var improvisasjon var vi ikke helt enige underveis om hva vi skulle gjøre, men det ble bare morsomt. Folk koste seg tydeligvis med oppvisningene våre, og syntes blant annet det var gøy å se en så glad hund i ringen. Og det er jo det det handler om, Kreativ Lydighet skal være glede og samarbeid 💓

Klare for oppvisning 😊  
Grunnet våt bakke og sølete hund droppet jeg fullt kostyme - men Mary Poppins hatten måtte jo på 😁

Film fra Mary Poppins oppvisningen.


Her improviserer vi til Summer Holiday 😊



Til tross for været ble det en veldig hyggelig dag. Vi ble veldig godt mottatt, og både publikum og vi koste oss, så dette var bare veldig morsomt  😊 Tusen takk for at vi fikk komme og for den flotte gaven vi fikk, og tusen takk til Line for filmer 😘

Turen ble avsluttet med kaffe og kaker i Stavern. Regnvær eller ikke, vi var på tur og det var tross alt sommer... så vi skulle på uterestaurant 😂




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar