Svansen´s Dancing Crew

Svansen´s Dancing Crew

tirsdag 20. august 2019

På tide å flytte hjem igjen...

Jeg niholder på sommeren så lenge jeg kan... Det er to uker siden ferien offisielt var over, men her er jeg - fremdeles på campingen i Stavern 😁😎


Vi har hatt en strålende sommerferie, med turer og masse koselig besøk av familien. Det er veldig hyggelig at "barna" fremdeles har lyst på en liten campingtur med mor og far innimellom egne ferieturer. Den uken barna var opptatt på andre hold, dro Frode, Bella og jeg på roadtrip til vestlandet. Vi vekslet mellom å sove i hengekøye/bil (Frode i hengekøya og jeg i bilen), campinghytter og hotell. Planen var flere netter i hengekøye/bil, men vi er ikke helt "Monsen på tur", så når værmeldingen sa mye regn valgte vi å leie oss campinghytte i stedet...😜

Idyll

Men nå er altså ferien over, og jeg er alene her i campingvogna. Og jeg koser meg max 😁 Selv om de hverdagslige tingene er mer tungvinne og alt tar litt ekstra tid her i forhold til hjemme, så er det ikke så mange tingene som må gjøres i løpet av dagen. Jeg styrer dag og gjøremål etter vær, vind og arbeidslyst. Måltidene tar jeg når jeg føler for det, og klokka ser jeg knapt på.

Vi har hatt mange flotte turer på kyststien.
Jeg har vært på flere utflukter, gått turer, og ikke minst hatt flere treningsdager sammen med gode freestyle-venner.

Treningsøkt på campingens fotballbane
Trening i Drammen Hundepark

På campingkontoret har jeg hatt sene kveldstimer, og markedsført, tatt imot bestillinger og sendt ut mailer med bekreftelser og informasjon. Man trenger jo ikke mer enn en PC og greit nett for å kunne gjøre forefallende kontorarbeid.

Campingkontor

I forrige uke var vi i Arendal (eget blogginnlegg), og i helgen hadde Bella og jeg koselig jentebesøk 😀 
Fine jenter på tur 😍

Men nå skal det bli godt å komme hjem igjen og komme igang med de vanlige rutinene. I morgen starter jeg opp med privattimer, og første uka i september er det klart for høstens to første kurs. Så hverdagen kommer nok stormende ganske fort - og nå er jeg jamme klar for det 😀😁😎



Takk for en fin sommer!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar