Svansen´s Dancing Crew

Svansen´s Dancing Crew

tirsdag 14. januar 2020

Mary Poppins skal på ferie

Nå er det på tide å sende Mary Poppins på ferie, etter en lang og god arbeidsøkt 😉😊

Egentlig hadde jeg tenkt at etter årets første konkurranse skulle Mary Poppins pensjoneres, men jeg prøver med ferie i første omgang... Vi får så utrolig fine tilbakemeldinger på programmet, og det er ikke så mye som skal til for å løfte det litt, og kanskje få ennå bedre poengsummer. Vi må bare finpusse øvelsene, få til avstandsarbeidet og jobbe med litt småtteri. Koregrafien og historien er på plass, for den får vi alltid gode tilbakemeldinger på. Hovedgrunnen til at jeg ikke pensjonerer henne helt, er at VM i år arrangeres allerede i juni, og det blir nok i korteste laget å få på plass et helt nytt, gjennomkjørt program til den tid. Men jeg kjenner at jeg trenger en pause fra dette programmet nå, og er ikke helt motivert for å starte finpussingen. Nå trenger vi noe nytt å jobbe med, så derfor er vårt neste program nå under utarbeiding 😄 Jeg er veldig spent på om jeg kommer i mål med ideene mine 😅

4. januar var altså datoen for årets første konkurranse. Den ble holdt i Drammen Hundepark og Norsk Freestyleforening var arrangør. Jeg hadde påtatt meg å hjelpe til en del i forkant og etterkant, men under forutsetning at jeg ikke skulle ha så mye ansvar på selve dagen. Det gikk dessverre ikke helt slik, av forskjellige grunner, så det ble en ganske stressende dag. Under banevandringen var jeg så sliten at jeg ikke husket programmet... (hvor mange ganger har jeg kjørt det samme programmet nå tro...) så det sier jo litt. Jeg fikk heldigvis slappet av litt og kommet meg litt til det var vår tur, så det gikk ikke så aller verst. Takk til Ingebjørg for film 😊


Resultatet ble totalt 24,67 poeng, med en 1. premiering og en 3. plass.  Jeg er superfornøyd over å kunne sende Mary på ferie med nok en rød sløyfe 😄

Dommerpoeng:
7,6 - 7,7 - 8,5
8,4 - 8,7 - 9,0
7,5 - 7,8 - 8,8

Dommerkommentarer: "Flott koreografi." "Artig mimikk, her har du tenkt på detaljene." "Nydelig fortolkning." Det er moro med slike tilbakemeldinger, og ja, mimikken er planlagt for å gjøre historien tydeligere 😄


God ferie Mary! Kanskje vi sees i Frankrike i juni 😍😂



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar