Svansen´s Dancing Crew

Svansen´s Dancing Crew

torsdag 23. februar 2023

Nedtellingen har startet

Nei nå er det vel på tide med en liten oppdatering 😊 

Tiden går utrolig fort nå, og det er bare litt over en uke til avreise 😅 Heldigvis føler jeg fremdeles at jeg har kontroll og oversikt, men panikken kan vel når som helst slå inn... 😉 

Forrige innlegg var jo litt negativt, da det gikk rett vest på sist konkurranse, men kamplyst og glede tok fort over. Vi koser oss masse med treningen, og det går fremover. Litt endringer i programmet har kommet på plass, og vi kvalitetssikrer gamle øvelser og kjeder. Vi har også fått kjørt en del kjeder og program til musikk, noe som er veldig viktig å få til. Så jeg føler jeg har trent så godt som jeg kan få til med de begrensningene man har på vinterstid.

Vi farter opp og ned til Drammen Hundepark et par ganger i uka, vi har trent litt i hallen på hundehytta, trent i dyrebutikken og vært på besøk hos Eva i Telemark. Heldigvis har sprengkulda gitt seg, så det er lettere å få gått noen gode turer, men dessverre er det masse snø, noe som gjør det vanskelig med de helt lange trimturene. Grunnet snømengdene er det også blitt utvidet båndtvang, så hundene får ikke ut så mye "spring i beina" som jeg skulle ønske. Men det er god trim for meg da, å gå med to "gale" hunder i strikkbelte rundt livet... 😅 Og det er deilig å være mer i aktivitet og herlig med lysere og mildere dager. Hjemmetrening blir det ikke så mye av nå, da vi stort sett er på farten på dagtid og da har jeg ikke så mye mer futt når kvelden kommer. Men totalt tenker jeg at vi ligger bra an.

😍

Hyggelig og nyttig trening hos Eva 😍

Lissie er også med 😍

Av andre forberedelser hører pelsstell til, og jeg prøver å holde Bella i så grei shape som mulig, ved å stelle litt oftere enn vanlig. Det gjenstår finklipping og dusjing til uka, og så satser jeg på at hun er presentabel. Det er jo "skjønnhetskonkurranse" der borte også, så kan vel ikke komme med en ustelt hund 😉

Ellers er jeg selv blitt "EU-godkjent" både hos fastlegen og øyelegen denne uka 😂😂 Og nye briller er på plass, så da skal jeg vel klare å kjøre på venstresiden etter hvert...

Det er fremdeles uvirkelig at vi virkelig skal ut på dette eventyret, og jeg kjente litt på nervene da billettene til Crufts dumpet ned i postkassa for noen dager siden 😅 Men nå er startlisten publisert på hjemmesiden til Crufts, så nå er det ingen vei tilbake 😉😍





Til helgen er det landslagssamling i Fredrikstad, så da blir det trening i godt selskap 😍 Og til uka blir det siste innspurt med treninger, siste sjekk av kostyme og rekvisitter, hårklipp, klesvask og pakking. Så tenker jeg at vi er klare for avreise på neste søndag 😇 



Oppgradering av kostymet 😊



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar