Svansen´s Dancing Crew

Svansen´s Dancing Crew

fredag 15. november 2019

4 dager til avreise

Og her er det full fart... og Vigdis sier stadig ja til ting hun ikke kan... (eller i hvert fall ikke har gjort før... 😉)

Dagen startet med pelsstell og litt finklipping. Og deretter bar det av gårde til trening i Drammen Hundepark sammen med treningsgruppa til Hund i Fokus. Fin trening i dag også, selv om den ikke var like strukturert som i går. Og frøkna var nok litt sliten etter gårsdagen, samt morgenens "frisørtime", så vi tok det ganske med ro. Jeg tok fram klikkeren og terpet litt på øvelser som trenger å belønnes opp. I tillegg fikk jeg hjelp til å starte musikken, slik at vi fikk en gjennomgang av startrutinen og starten av programmet. Fremdeles fornøyd 😀 Og så passet jeg på å bruke kostyme og hatt til denne mer vanlige treningen også, slik at ikke dette bare assosieres med blodig alvor. Det er mange ting å tenke på.

Etter treningen ble det en liten luftetur, før mor måtte komme igang med litt jobb og planlegging av noe logistikk. I kveld var det nemlig valpekurs igjen, og etter det var det å sette seg i bilen med kurs for Jessheim...

For - tilbake til det jeg har sagt ja til... Det er tid for Dogs4All igjen, den årlige happeningen for hundefolket, og jeg har sagt ja til å være med på et innslag i God Morgen Norge i morgen tidlig 😄😅 Og ettersom jeg ikke er en utpreget morgenfugl, ble det hotellovernatting i natt, slik at jeg slipper å kjøre så langt på morgenen. Vi skal være på plass ca halv ni, og innslaget blir ca kvart på ni i følge den beskjeden jeg har fått så langt.

Etter dette skal vi vise triks på standen til hundebladet Hund & Fritid, og så håper jeg at jeg får tatt meg en liten runde og kikket litt, samt hilst på litt kjentfolk innen flere felt av mitt hundeliv 😊

Så følg med folkens! God Morgen Norge direkte fra Dogs4All,

God natt fra oss 😊😴

På plass på hotellet

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar