Svansen´s Dancing Crew

Svansen´s Dancing Crew

lørdag 16. november 2019

Dogs4All og God Morgen Norge

I går var det en lang og begivenhetsrik dag, og jeg var alt for sliten og trett til å blogge da jeg kom hjem.

Vi fikk en god natts søvn på hotellet og var tidlig oppe i går morges, og jeg trodde jeg hadde beregnet nok tid til å komme meg til Norges Varemesse på Lillestrøm i god tid. Men noen ganger er det vanskelig å beregne tiden... Det ble noen minutters lengre luftetur, jeg skulle "bare" pusse tenner og hente sekken etter frokost og "bare" komme meg i bilen - men alt tar tid, og noen minutter her og noen minutter der gjorde at vi kom oss senere av gårde fra hotellet enn beregnet. Men jeg hadde fremdeles godt med tid, jeg hadde bare ikke beregnet tid til kø og å kjøre feil ved et par anledninger... og hadde heller ikke beregnet tid til at vi faktisk ikke fikk plass på den nærmeste parkeringen - vi var jo så tidlig ute (trodde jeg). Da jeg innså at det ble langt å gå fra parkeringen ble jeg litt fortvilet og trodde ikke jeg skulle rekke det. Men så ringer den reddede engel, Marianne fra NKK, og hjelper meg med hund og bil og får oss inn så vi kom akkurat i tide. Tusen takk! 😘

Kjapt skifte til kostyme, og kjapp gjennomgang med reporter og filmmann. Da gjør vi sånn og sånn, og så setter vi på deg en mygg, og etterpå kommer jeg bort og intervjuer.... Hjeeelp... ok... Her var det bare å hive seg i det, rett ut på glattisen. Alt ble improvisert og tatt på sparket, så jeg rakk i grunnen ikke å tenke engang,  men det ble jo en god trening for oss begge det da 😅

Snap fra datteren 😊 

Det var tydeligvis kjentfolk på sidelinjen 😀
Fikk tilsendt dette bildet i etterkant. Takk Caroline!

Med egen "etikett" på TV2 sin nettside 😄

Her er link til klippet om du ikke har sett det før: https://www.tv2.no/v/1517073/

Etter sendingen var vi på standen til Hund & Fritid og viste noen triks. Vi kjørte noen kjeder fra Mary Poppins, samt noen enkeltøvelser som jeg tenker å bruke i vårt neste program. Bella sjarmerer jo som alltid, og var så flink atte. Og det var jo litt moro når folk stoppet og sa "Vi så dere på TV i dag" 😄

Det ble en koselig dag på standen til Hund & Fritid med Astri og mannen hennes, samt Carola som var der som representant for Dyreadferdssenteret.

Bilde lånt fra Hund & Fritid

Flink jente som slapper av på standen mellom øktene

Skal vi snart jobbe litt mer eller...

Det var ikke så veldig mange kjente å se da jeg gikk runden på messen, men hyggelig var det å treffe noen å slå av en prat med. Det var også veldig koselig å besøke Margrethe på standen til Monsen Hundeskole/Lars Monsen. Margrethe og jeg tok instruktørutdanningen samtidig hos Din Beste Venn, og startet hundeskole omtrent på samme tid.

Sliten jente i går kveld <3

Jeg er veldig fornøyd med dagen, og tenker at dette også var en kjempefin trening. Det er deilig å se at frøkna er på og presterer i en sånn setting også. Hun jobbet kjempebra, til tross for både fraværende fører og fravær av belønninger 😅😍

Og NÅ gikk det plutselig opp for meg at om en uke er jeg mest sannsynlig ferdig med min tur i ringen... Jeg håper at Bella er ferdig med løpetid og at vi får starte som nummer 12 som vi opprinnelig skal, så jeg kan sitte ringsides og nyte resten av konkurransen.

I dag er det en rolig dag i heimen, med litt klesvask og småpakking. Både Bella og jeg trenger ro og avslapning i dag, så vi klarer å holde oss oppegående til avreise. Så det eneste "store" i dag blir vel en skogstur om ikke så alt for lenge.

En strålende lørdag ønskes dere alle!

Vi avsluttet gårsdagen med å oppdage at vi hadde
bilde i papirutgaven til Laagendalsposten :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar