Svansen´s Dancing Crew

Svansen´s Dancing Crew

tirsdag 10. desember 2019

Dog Dance World Championship 2019 - Finaledagen, søndag 24. november

Søndag var det bare å benke seg på tribunen og nyte dagen 😊 Utrolig moro å se verdens 10 beste innen henholdsvis HTM og FS fra orkesterplass. Og ekstra gøy var det å kunne heie på lagvenninne Jessica som lå på tredjeplass etter kvalifiseringen. Våre svenske venner hadde hele tre ekvipasjer i finalene, Maria Schelin og Lizzie i HTM, samt Nina Roegner og Moster og Märta Andersson og Ingvar i Freestyle. Denne dagen tok jeg hensyn til meg selv, og valgte å ha Bella i bilen mens jeg koste meg på tilskuerplass.

Det ble jo en helt fantastisk dag, da Jessica og Storm avanserte en plass og havnet på en meget bra 2. plass totalt. Sølv i VM! Hurra!!!


Jeg satt sammen med det svenske landslaget og vi delte flagg og heiet på våre egne og hverandres deltagere. Kjempebra prestasjoner av alle sammen! Maria og Lizzie havnet på en hederlig 8. plass. I FS ble det jammen bronse til Märta og Ingvar! Samt en flott 8. plass til Nina og Moster.

Vinneren i FS ble Belgiske Elke Boxoen med et helt fantastisk program. For en presisjon og kontroll! Et meget spesielt program som jeg i hvert fall ikke har sett maken til.

Rett etter finalene var det avslutningsseremoni og premieutdeling, og det var noen spente finalister som ventet på de endelige resultatene.

Klare for avslutningsseremoni og premieutdeling



Det begynner å gå opp for Jessica at det blir pallplass
Hurra!!!

Heelwork to Music
Jessica og Storm, sølv - Sandra Roth og Boogie, gull - Lucy Creek og Skiffle, bronse

Freestyle
Fra venstre: Ilona Trepova, sølv - Elke Boxoen, gull - Märta Andersson, bronse



OG SÅ VAR DET SLUTT FOR DENNE GANG

TAKK FOR ET FANTASTISK VM! 


På kvelden ble det god middag og vin på rommet

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar