Svansen´s Dancing Crew

Svansen´s Dancing Crew

mandag 20. august 2012

Rekrutt Moss 9. juni

Jaja, så har vi prøvd oss i ringen, og det meste gikk feil…. :-(
Det startet med at jeg lot ham snuse og tisse da jeg tok ham ut av bilen (så snusingen fortsatte også inne i ringen). Så ventet jeg ikke på kontakt før jeg gikk inn i ringen, og ventet heller ikke på kontakt før jeg ga klarsignal. Egentlig var jeg så opptatt av at jeg skulle huske programmet at jeg glemte at jeg hadde med meg en hund også… :-)
Jeg så også klart at startposisjonen vår ikke funket. Jeg har laget program til "En solskinnsdag" av Postgirobygget, og ved start satt jeg i campingstol med Buster foran meg, og ved versjelinja "ser ut over havet" skal han sitte bamse mens jeg speider utover. For det første hadde jeg problemer med å få satt ham nærme nok stolen til at jeg kan få "jukset til " "sitte bamse" med å bruke hånden jeg speider utover med som target. Jeg måtte derfor dra ham nærmere stolen - ikke bra :-( For det andre kom jeg for høyt opp, slik at jeg mistet kontakten med ham i starten. Etter å ha sittet bamse skal han gå rundt stolen, og her mistet jeg ennå mer kontakt. Starten må endres for å ikke komme feil ut!
Den dårlige kontakten fortsatte gjennom hele programmet, så det var ikke mye vi fikk til.
Jeg fant også ut at jeg må ha en plan B! Hva hvis han faller helt ut igjen? Jo, blåse i programmet og kjøre noen "plankeøvelser" og bevege oss så godt som mulig til musikken!
Så om gjennomkjøringen gikk feil var det i hvert fall mye nyttig lærdom!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar