Svansen´s Dancing Crew

Svansen´s Dancing Crew

onsdag 25. september 2013

Augustkonkurransen

I går kunne jeg endelig lukke arbeidspermen og si meg ferdig med etterarbeidet for konkurransen på Kongsberg den 25. august. Og da det var gjort, sendte jeg søknad til NKK om å holde ny konkurranse i 2014 :-) Passe på at man har noe å gjøre! Det er viktig! ;-)

Mye arbeid, men veldig gøy å arrangere konkurranse i Kreativ Lydighet. Konkurransen ble holdt i strålende solskinn, med 10 ekvipasjer i den offisielle konkurransen. I tillegg hadde vi rekruttklasse og åpen klasse. Beste rekrutt ble KHK’s egen Leonie og Kimi. Kjempeflinke var de :-)

Vi skulle gjerne hatt flere deltagere og også mer publikum, men vi har fått mange positive tilbakemeldinger for et vellykket arrangement, så jeg håper antallet tar seg opp til neste år. Nå har jeg i hvert fall sørget for at arrangementet ikke kolliderer med NKK’s utstilling på Bjerke.

En stor takk til den dyktige gjengen fra freestylegruppa som sto på og gjorde det til en vellykket dag! Og tusen takk til Hund i Fokus og ZooBua for flotte premier!

Det ble dessverre dårlig med bilder, så neste år må jeg alliere meg med noen som kan knipse litt underveis.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar