Svansen´s Dancing Crew

Svansen´s Dancing Crew

fredag 3. februar 2017

Back on track

Da ser det ut til at "ammetåka" har lettet og at de innbilte valpene er ute av valpekassa 😊

I dag har vi hatt en vellykket trening i Drammen Hundepark og vi er så smått tilbake på rett vei igjen. Riktignok bare der vi skulle vært for en tre ukers tid siden, men dog.

Fokus i dag var ro og riktig energi, samt finpussing av enkelte øvelser. Og så pugget jeg program... De lurte nok fælt de som passerte når jeg danset rundt på gulvet for meg selv med musikk på øret, mens hunden lå pent på teppet sitt 😜 😉

Og jammen fikk vi ikke til en full gjennomføring av programmet sammen også, og det gikk nesten helt fint.... Så det er håp 😊 Da kan jeg senke skuldrene, og vite at om vi har en god dag kan vi faktisk få det til ganske greit 😊

I kveld skal jeg pakke og kose meg med litt restaurering av rekvisitter før det bærer av gårde til Gøteborg og konkurranse i morgen.

God helg!

Ikke så vanskelig å gjette seg til hva
temaet for programmet vårt er?



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar