Svansen´s Dancing Crew

Svansen´s Dancing Crew

torsdag 6. april 2017

Dårlig samvittighet

Stakkars Buster-gutten min har blitt forkjøla :(

I går var vi på trening på Hundejordet/Hund i Fokus og det blåste "nordavind fra alle kanter". Etter at Buster hadde fått vært med en stund, og både trent og løpt, la jeg han i bilen for å konsentrere meg om Bella. Jeg satte som vanlig opp vinduet og bilen sto i skyggen, så jeg tenkte ikke noe mer over det - det er jo sol og varme man er redd for.

Etter treningen reiste jeg innom butikken, og det var da jeg så at han lå og skalv i buret :( Stakkars gamlefar er jo blitt helt kortklipt, og har ikke den gode Wheaten-pelsen til å holde seg varm. Hadde det vært vinterstid hadde han selvfølgelig fått på tykk vinterfrakk, men det er jo liksom vår og varme i lufta. Men den iskalde vinden i går minnet ikke mye om vår og kommende sommer.

Grunnen til at han er så kortklipt, er at han på sine gamle dager har blitt hårsår og har litt vondter her og der, så han skal få slippe å plages med børsting og klipping. Derfor har han blitt en "naken-Wheaten", og sikkert litt mer frysen av seg. Så i dag er godgutten litt redusert, med rennende nese og antageligvis litt vondt i gamle ledd - og mor har dårlig samvittighet :(

Begge hundene pleier å komme løpende når de hører jeg lager omelett til lunsj, for da blir det en liten gulostbit å få. Men i dag var det bare Bella som kom. Buster ligger i senga på kontoret og har blitt servert gulost på senga.

God bedring Buster! Mor skal passe bedre på deg heretter <3




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar