Svansen´s Dancing Crew

Svansen´s Dancing Crew

mandag 6. august 2012

Freestyle


Smakebiten jeg fikk av freestyle på aktiviseringskurset ga mersmak og førte til to nybegynnerkurs :-) Dette var morsom trening både for mor og hund, og det ble veldig positiv trening for Buster. Men det ble noe av og på med trening i perioder, da tiden ikke strakk til for mor med tre aktive unger i hus.

Men sommeren 2011 fikk jeg en forespørsel som fikk det til å "ta av". Jeg fikk spørsmål om jeg ville være med og starte opp ei freestylegruppe i Kongsberg Hundeklubb. Barna var blitt store og det var lettere for mor å utvikle sine egne hobbier, så jo, det kunne jeg tenke meg...

Som sagt, så gjort og tidlig høst ble gruppen etablert med Nina Haaland og undertegnede i styringsgruppa, og instruktør ble hyret. To ganger i måneden kommer Anja Magnussen Schüller og instruerer oss. Og med Anja åpnet flere dører seg… Anja er en aktiv dame innen freestyle og vips fikk jeg invitasjoner til treninger i Vestfold og Østfold, kurs med utenlandske kursholdere og diverse Freestylegrupper på Facebook :-)

Nye kontakter, ny inspirasjon, flotte mennesker med samme interesse som deg selv - jo Freestyle vil jeg satse på!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar