Svansen´s Dancing Crew

Svansen´s Dancing Crew

torsdag 23. mai 2024

Monster-twisten i Ulricehamn

Da jeg kom hjem fra Danmark (og hadde lagt igjen skuffelsen på sjøen ett sted), gikk jeg i "kampmodus" og fant ut at jeg skal søren meg ikke gi meg 😅 My Fair Lady programmet hadde sin avslutning i Danmark, og nå ble det fullt fokus på å ferdigstille og trene det nye programmet.

Lørdag 27. april var det dobbeltkonkurranse i både FS1 og FS3 i Ulricehamn i Sverige, og plutselig var vi påmeldt gitt.... For Lissie skulle det bare være konkurransetrening, og for Bella var det å få noen dommeres vurdering av programmet vårt. Jeg ville teste om dette var noe å satse videre på. 

Heldige meg fikk med meg mannen min, så da kombinerte vi konkurranse og bobiltur 😊 Vi reiste nedover fredag formiddag, og overnattet på stevneplassen. Det var deilig å være på plass om morgenen, og jeg kunne først konsentrere meg om Bella, mens Lissie var i bobilen med far.

Vi er klare!
Hvor ble det av mor?

Konkurransen var lagt opp slik at det først var to konkurranser i FS3 rett etter hverandre, så premieutdeling for disse, og så var det to konkurranser i FS1 med etterfølgende premieutdeling. Dette passet jo veldig bra, for da kunne vi kjøre videre etter at Lissie var ferdig.

Jeg hadde ikke regnet med noen resultater å snakke om i det hele tatt, så overraskelsen var stor da Bella i første konkurranse oppnådde 24,65 poeng, Cert og nummer 6 av 21 ekvipasjer! I den andre konkurransen ble det en 14. plass med 21,90. Når jeg ser på filmene i etterkant, synes jeg vel ikke det er cert kvalitet..., men man skal jo høre på dommerne 😉 Det var - som forventet - en god del tull, men jeg fikk i hvert fall bekreftet at det er håp for dette programmet. Og det var veldig greit å få testet det i konkurransesammenheng, for å se om ting funker som man har tenkt. 

Bella Paddington 😍

Lissie sin konkurransetrening gikk så der... 😅😂 Hun fikk i hvert fall trent på å løpe store sirkler, og på å ikke høre på mor... Hun var til tider fullstendig ute av kontroll, så der har vi en jobb å gjøre fremover... Men greit å finne ut det også 😆 

Etter at premieutdelingen for klasse 1 var ferdig, satte vi snuta mot Åmål for natten. En veldig koselig helg, og supert å kunne kombinere konkurranse og bobiltur. Og som alltid, et supert arrangement i Ulricehamn, og veldig koselig å treffe alle de svenske Freestylevennene igjen 😍

Åmål
Utsikt fra bobilen

Stopp på Ørje på vei hjemover




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar