Svansen´s Dancing Crew

Svansen´s Dancing Crew

lørdag 3. november 2018

Halloweendisco

I skrivende stund er Bella og jeg i Sverige, hvor vi deltar på Ulricehamns BKs Halloweendiscot. Det er lørdag kveld, og vi kan med god samvittighet kose oss på rommet med sjokolade og oksemuskel... 😉😀

Helgens mål ble nemlig nådd i dag 😊 Klasse 3 programmet er testet ut i klasse 2, og jeg håpet at det skulle holde til en førstepremiering. Og det gjorde det. Resultatet ble en tredjeplass, av ti startende, og "uppflytt". Da kan jeg senke skuldrene litt i forhold til at jeg har meldt oss på klasse 3 / NM om tre uker 😊

Ulricehamn ligger litt inn i landet fra Gøteborg, og ca 45 mil fra Kongsberg. Det ble derfor mange timer i bil i går, hvor Bella fikk ligge til lading. I tillegg var det øs pøs regnvær hele dagen, så det ble bare noen små lufteturer underveis, og en litt lengre rusletur da vi kom fram. Men ikke noe krutt som ble brent. Jeg regnet derfor med at jeg kom til å ha en ganske så "elektrisk" hund i ringen i dag. Og det hadde jeg - hun var litt å holde styr på. Og så fant hun en favorittøvelse som hun la til både der den skulle være med og der den ikke skulle være med... 😅 Utførelsen ble derfor ikke helt på topp, og ble bare godkjent av den ene dommeren, men med så god margin at gjennomsnittet var til vår fordel. Til tross for at vi ikke fikk vist fram alt vi hadde, ble det bra poeng både på Innhold og Tolkning av Musikk.

Nå sier jeg meg fornøyd med hva vi har fått til i klasse 2 - og i morgen tar vi steget opp i øverste klasse. Det blir spennende å se hvordan det er å "danse med stjernene" 😊


Jada, du kler den Halloweensløyfa Bella ;)

Det var spennende å følge med på resultatene underveis :)

Moro å se stjernene i aksjon :) Elisabet Browaldh og Kummin som tok sølv i åres VM

Herlig <3

Nina Roegner og Moster




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar