Svansen´s Dancing Crew

Svansen´s Dancing Crew

fredag 17. januar 2020

Nytt program "in the making"

Jeg gledet meg veldig til komme igang med nytt program, og jeg hadde masse løse tanker og ideer. Arbeidet er i gang, men nå er jeg ikke fullt så entusiastisk lenger, og jeg lurer på om jeg noengang kommer i mål...

Temaet som planlegges denne gang er sol, sommer og ferie. For de som har fulgt oss en stund har jeg brukt deler av denne musikken tidligere. Jeg bruker noe av ideen, men planen er at det skal bli litt mer "story" ut av det.

To melodier var valgt og etter noen dager med prøving og feiling med musikkredigering på PC'en fikk jeg til slutt klippet og limt sammen de to musikkstykkene samt en lydeffekt. Jeg vet ikke om jeg er helt fornøyd, men vi får starte med denne utgaven.

En del av øvelsene har vi klare, og noen nye er under innlæring. Så er det bare å få puttet inn riktige øvelser der det passer best med musikken da... Min største utfordring akkurat nå er å få lagt inn nok vanskelige øvelser med tanke på å kunne bruke dette programmet i mesterskap. Øvelser skal jo passe med musikken, og det gjenstår en god del "tørrtrening" for å få spikret programmet.

"Time will show" om vi kommer i mål og eventuelt når vi kommer i mål... Jeg er uansett veldig glad for at Mary bare er på ferie, for jeg må nok ha støtte av henne en tid fremover også... 😉

Enn så lenge leker vi oss med å teste ut kombinasjoner og nye øvelser 😄





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar