Svansen´s Dancing Crew

Svansen´s Dancing Crew

fredag 24. januar 2020

Treningsplan

Endelig ser det ut som jeg har funnet en løsning på det nye programmet 😅😄 Jeg har en story, og en plan... 😉

Det har blitt mye "tulletrening" i det siste, men nå når programmet begynner å ta form er det på tide å starte med mer strukturerte treninger igjen. Med det mener jeg at jeg må ha en plan for hva jeg skal trene på, og hvor jeg vil med treningen. Så i dag har jeg lagd en plan for kommende mandagstrening 😊 *føler seg flink* 😁

  • Varme opp med kjeder som er "spikret"
  • Trene på rygging - jeg har laget en plan for hva jeg skal belønne
  • Stødigere "stå" i forskjellige settinger
  • Trening av nye øvelser
  • Pauser mellom hver av disse øktene

I går brukte jeg litt tid på å se på fjorårets Crufts program, og der fant jeg jammen et triks som passer ypperlig i vårt nye program 👍😍

Da gleder vi oss til mandag, og håper jeg husker å sjekke program og treningsplan 😉

God helg! 💓




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar