Svansen´s Dancing Crew

Svansen´s Dancing Crew

mandag 18. november 2019

Avreise i morgen

Jeg har ikke så mye spennende å berette om i dag...

I går ble det en litt sløv dag, da jeg trang litt tid på å komme meg etter Dogs4All turen. Det ble derfor litt for mange ting som sto igjen på to-do listen til i dag.

Men jeg er så heldig å ha en snill mann som har hjulpet meg disse dagene. Jeg har blitt vartet opp med god mat, og han har sjekket og vasket og ordnet bilen for meg i dag, slik at jeg har kunnet konsentrere meg om pakking og pakking... Det er jammen litt av hvert som skal med på en sånn tur. Og så har jeg prøvd å pakke fornuftig, slik at jeg slipper å ta opp kofferten før jeg ankommer hotellet i Stuttgart. I morgen blir det overnatting på båt, så da er det greit med ryggsekk med det viktigste i.

Bella var en periode redd for at jeg skulle reise uten henne... 😅😂



Innimellom pakkingen fikk vi oss heldigvis en fin tur i nærområdet med Bella, og i ettermiddag har vi vært på besøk hos sønn, svigerdatter og barnebarn. Tiden går så fort i disse travle tider, og jeg kunne jo ikke reise og være borte i halvannen uke uten å få sett "gullet". Han kan jo ikke bare se Bella og Bestemor på TV 😉

Og så har datteren vært innom for å ønske mamma'n god tur og lykke til - og det er jo koselig (selv om mamma'n hadde det litt travelt med pakkingen og forberedelsene).

Nå står endelig koffert og bager klare for avreise i morgen tidlig, og vi sier god natt herifra.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar