Svansen´s Dancing Crew

Svansen´s Dancing Crew

tirsdag 19. november 2019

On our way

Så er vi i farta, og har kommet oss til Gøttingen, halvveis mellom Kiel og Stuttgart.

Vi startet hjemmefra i går morges, og kjørte til Gøteborg hvor vi tok ferja videre til Kiel i går ettermiddag. Jeg hadde planlagt og vurdert og pakket og ordnet... og trodde jeg hadde tenkt på alt... Men så satt jeg der på båten da, på lugaren, og skulle fikse litt forskjellig på nettet... Man har da alltid nett-tilgang eller...? Det var heller dårlig til sjøs - så med kun iPhone og iPad var det lite å få gjort... Jeg kunne lest litt i boka mi - og jeg kunne stelt Bella litt - men både bok og stellesaker lå i bilen på låst dekk. Så det ble litt gjennomgang av programmet og tanker rundt plassering på banen for meg selv, og litt trening på enkeltøvelser og små kjeder med Bella. Og så ble det tidlig kvelden.

Vi ankom Kiel 9.15 til morgenen i dag, og turen nedover i Tyskland gikk veldig greit. Jeg synes det er veldig ok å kjøre på motorvei, da jeg kan styre farten selv og ikke la meg stresse av biler som ligger helt opp i baken på meg - eller irritere meg over de som ligger foran og søndagskjører for den del 😉 Reisetiden ble lenger enn antatt da det var ganske mye arbeid på veien nedover, og en del kø og lav fartsgrense. Men vi har brukt dagen og stoppet og kost oss innimellom.

Her er noen bilder fra disse to dagene.

Bella er klar :)

Som vanlig ble det en stopp på favorittplassen vår på veg til Gøteborg
Helleristningene i Tanum





Båten "vår"





Satser på at disse tingene bringer lykke :)

Morgenlufting
Klar for å ut på landeveien igjen :)

Litt trening på en rasteplass et sted i Tyskland...

Kø inn til en av rasteplassene...
Det var visst en som hadde hatt det litt travelt med å komme inn der...
Kjørt ned et skilt og totalvrak...

Hotellrommet i Gøttingen

Hva spiser du da...? 

Nå skal Bella stelles litt, og så blir det nok snart kvelden her. Og i morgen setter vi nesa mot Stuttgart 😁


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar