Svansen´s Dancing Crew

Svansen´s Dancing Crew

torsdag 23. april 2020

En positiv blogg - takk for all støtte

Jeg fikk nesten litt dårlig samvittighet av det forrige innlegget mitt... Jeg hadde liksom ikke ventet sånn respons på det, og det ble skrevet litt sånn "full av f..." og ikke i dyp depresjon 😉 Måtte liksom bare få poengtert at jeg syntes det var dårlig gjort at "verden" gikk i mot meg nå når jeg endelig var i litt fin flyt... 😔 Men TUSEN TAKK for alle trøstende kommentarer! Det varmer 💓

Så nå synes jeg nesten at jeg må skrive en positiv blogg også.
  • Jeg er utrolig glad for at ingen av mine nærmeste er rammet av corona
  • Jeg kjenner heldigvis ingen som har dødd av viruset
  • Det ser ut som om coronaen er på tilbakeveg
  • Jeg kan holde kontakt med familie og venner på sosiale medier
  • Jeg er heldig som bor som jeg bor, enebolig med hage og stor veranda med utestue
  • Jeg setter pris på nærhet til masse fine turområder, både i gangavstand og en liten biltur unna
  • Jeg er utrolig glad jeg bor i Norge
  • Ting man trenger kan bestilles på nett og blir levert på døra - for en luksus!
  • Fredagshandelen ferdig på torsdag morgen - den blir levert i morgen 😄
  • Jeg har mange forskjellige, usjenerte steder å trene freestyle
  • Jeg har en firbent venn som aldri sier nei til en treningsøkt
  • Det er SOL og en forsmak på sommeren!
  • Og jeg GLEDER MEG til jeg kan gå rundt og klemme igjen!
  • Alt blir bra 💓
Så da var det sagt også 💓

Koser meg i solen og venter på grillmat 😋
Heldige meg 😍

I går hadde vi en fin treningsøkt med Nina og hundene på Darbu, og i dag har Bella og jeg hatt en fin treningsøkt for oss selv.

Koselig på Darbu
Litt av utstyret som må til...
Bella er klar!

Vi trener nå mot det "Svenske Corona Mesterskapet" som er en online konkurranse. Film må sendes inn innen 30. april - så det er ikke mer enn tida og veien... Jeg har testet ut og funnet løsninger på hvordan jeg skal filme, men programmet er ikke helt klart ennå... Håper bare jeg klarer å få en brukbar film. Jeg regner ikke med å få så høye poeng, da det er mye surr ennå, men jeg håper jeg kan få en pekepinn om jeg er på rett vei og om programmet vil kunne funke. Og så er det jo veldig godt å ha litt press på seg - og godt for motivasjonen å ha noe å jobbe mot 😀

Så verden går videre - og vi kommer nok frem, selv om veien er litt humpete 😉😅

En stor virtuell klem til dere alle 💓



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar